LA PARAULA AMAGADA

domingo, 10 de febrero de 2013

L'altre dia la nostra companya bloguera NÚRIA CANALS  va trobar aquest joc molt adient per al que estem treballant a classe.
Es tracta d'un joc de paraules en CATALÀ que li falten lletres per a ser completades. M'agrada trobar jocs en la nostra llengua que siguin senzills  d'utilitzar. La gran majoria de jocs els trobo en castellà i encara que us en poso de tant en tant sempre busco en català també.
En aquest joc podem confegir paraules d'entre 19 temes diferents (animals, cos humà, roba, menjar beure, colors, família, escola, casa, etc) i a més ens aporta un plus extra amb la traducció de la paraula "descoberta" a infinitats d'idiomes.

Espero que us agradi!

AQUEST JOC EL TROBARÀS A:
MÓN I RECURSOS TIC--->  LLEGIR I ESCRIURE


8 comentarios:

  1. Està molt bé aquest joc Mireia, com bé dius a vegades costa trobar-los en català !!!!
    Me l'apunto que segur que ens serà de molta utilitat !!!
    Gràcies per donar-lo a conèixer !!!!
    Petonets guapa i bona setmana !!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Magda: estic encantada de poder compartir tot el que vaig trobant. Celebro que t'hagi agradat.
      Moltíssimes gràcies per deixar comentari.
      Petonets.

      Eliminar
  2. Hola guapa torno a ser jo !!!
    Si passes pel bloc i trobaràs un regalet ben mono !!!!
    Petonets de dilluns !!!!

    ResponderEliminar
  3. Hola guapa torno a ser jo !!!
    Si passes pel bloc i trobaràs un regalet ben mono !!!!
    Petonets de dilluns !!!!

    ResponderEliminar
  4. Està molt bé aquest joc. Me l'apunto per recomanar-lo als meus alumnes.
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un regalet.
    Un petó!

    ResponderEliminar
  5. Tiene una pinta estupenda pero a nosotros en catalán no nos sirve, je,je Un beso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ana:miratelo que alguna palabra te servirá.
      Un beso!

      Eliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...