TEATRE EN ANGLÈS 2011-12

martes, 26 de junio de 2012

Em complau presentar-vos als meus pekes de P5 en una obra de teatre en anglès. Com que sé que molts pares i mares volíeu veure lo macos que estaven i lo bé que ho van fer, us he fet un vídeo.

Em sento molt orgullosa dels meus alumnes, un grup genial, alegre, treballador, amb constància i sempre molt motivat per totes les propostes que fan les mestres.

Però abans de veure el vídeo vull felicitar a les mestres d'anglès per l'entusiasme que han posat en les tres representacions de P5. La feina ben feta s'ha de reconèixer i jo aplaudeixo ben fort!!

Bones vacances a tothom!!

5 comentarios:

  1. ¡Qué bien lo hacen! Son unos artistas. Besitos.

    ResponderEliminar
  2. Familia Espejo i García27 junio, 2012

    Moltes, moltes, moltes gràcies Mireia per ensenyar-nos el video de l'obra de teatre en angles. Estan tots genials. Gràcies.

    ResponderEliminar
  3. M'ha encantat! Tot uns artistes, sí senyor! ;) Bona feina.

    ResponderEliminar
  4. Sí ho fan molt bé, de fet aquesta obra era molt difícil.... estic molt orgullosa de lo bé que ho van fer.
    Petons Ana, Belén i Joel

    ResponderEliminar
  5. Familia Palacio Vallejo02 julio, 2012

    I love it !!!
    Definitivamente no hay día que dejen de sorprendernos !!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...