ACOMIADEM A LA MÍRIAM

lunes, 9 de mayo de 2011

4 comentarios:

  1. Perdoneu si sóc molt figa, però m'he fet un fart de plorar...Si jo fós la Miriam m'agafaria alguna cosa!!! La música, els dibuixos, els textos (amb una sola paraula t'ho diuen tot...), és impossible no emocionar-se! Felicitats pel vídeo i a tots pels vostres dibuixos!

    ResponderEliminar
  2. Sandra no és dolent extreure els nostres sentiments , encara que a la societat que ens ha tocat viure sembla que estigui passat de moda, però lluito per a que això no passi treballant amb els nanos també, la intel·ligència emocional. M'agrada que t'hagi agradat ... espero que a la Míriam també (si ho veu). Besitos

    ResponderEliminar
  3. Molt bonic. Segur que li ha agradat molt.

    ResponderEliminar
  4. bon diaa!!! avui ja he pogut entrar a la web, per fi uns minutets de llibertat!!
    el vídeo m'ha encantat Mireia, miro molt els dibuixos dels nens encara, que sembli mentida ja os trobo a faltar.
    He estat molt agust a la teva classe i al cole en general, però et dono les gràcies pel preciós detall que has tingut amb mi aquests dies!!
    el vídeo és increïble... m'he tornat a emocionar.

    Dóna-li molts petonets als nens i recorda'ls que ens veiem a les convivències.
    un peto molt gran i una abraçada.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...