HA NASCUT EN MAX

miércoles, 3 de noviembre de 2010

Divendres dia 29 d'octubre va néixer el germanet del Dídac. Avui ens ha explicat com era el bebè:
- ha pesat més de 3 kilos
- li he comptat tots els dits de les mans i en té 10.
- ara me'n adono que serem 4 germans (3+1=4)
- també he observat que té els ulls clarets però alhora marrons (bé això ja ens ho acabaran d'explicar els pares)
- tenia una gorreta per tapar-li el cap
- a l'hospital hi havia les amigues de la mami (una es diu Mary)
- també vaig veure a la Magda i a l'Aïda
- i em va agradar molt que vingués a veure'm la Ivette Clusella amb els seus pares
- pel carrer també vàrem trobar a l'Arnau i la Clara R.
- vaig ajudar  a canviar al Max (jo aguantava els braços)
- us he de dir que ja sé agafar-lo a coll








ESTIC MOLT CONTENT  QUE HAGI NASCUT!!!!




Bé, ja veieu el reportatge que li hem fet avui al Dídac. Li hem demanat que ens porti alguna foto del bebito i diu que encara estan a la càmera.
Després de totes les explicacions hem fet tots i totes un dibuix amb el títol "Ha nascut en Max" i he de dir-vos que han estat encantadors, han quedat molt macos tan el nen com l'Olga (mare en qüestió).

Des d'aquí felicito a la família del Dídac amb tot el meu carinyooooooo!!!
muackis, muackis!!

1 comentario:

  1. Moltes felicitats Dídac....!!!!!! I als papis tambe moltes felicitats.
    Ja m'ha explicat la Noa que estas molt content i com m'he enterat que el Max ja va a buscar-te a escola a veure si tinc sort i el puc coneixer ven aviat.
    Petonets!!!!!!!

    La Mami de la Noa.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...